Like lightning in my heart


Jag behöver lugnet jag behöver tryggheten i någons famn jag behöver det där stilla det där tillståndet att vara helt innesluten i någonting och jag behöver inspiraton för jag gör ingenting längre, verkligen ingenting, jag har slutat göra nästan allt jag tycker om, nästan allt jag älskar och bryr mig om, jag behöver någonting att helt och hållet passionerat gå in för, jag behöver att ljuset kommer tillbaka och jag behöver så himla innerligt någon exakt hela tiden för allt har så lätt för att bara rasa och allt rasar till slut men jag orkar inte jag vill inte och mest av allt vill jag kunna vara lycklig på egen hand utan medicinerna och utan någon alls. Jag hatar att jag är beroende av andra att aldrig kunna vara helt fri, jag vill vara totalt självständig jag vill kunna hämta kraft någonannan stans ifrån, från luften eller från mig själv eller från någonting som inte är konstgjort och som går att rasera på bara några få ögonblick.
och jag vet att det är förbannat själviskt och självupptaget och allt sånt men jag känner mig så ensam.
jag älskar och jag är älskad det vet jag. men jag kan inte ta det till mig. inte helt.


Kommentarer
Postat av: kare

No man is an island

2009-09-03 @ 23:16:23



Namn:

E-postadress:

Blogg: