Tionde september


En sak jag bara måste säga är, att jag är så himla nöjd med min klass nu. På riktigt.
Det är en sån otrolig skillnad mellan vännäs och midgård, och det är förbannat skönt.
Nu har vi gått tillsammans i tre veckor ungefär och allt känns verkligen så himla fint. Jag och Alexander funkar fint ihop igen, även fasten jag gärna skulle våga ta mod till mig och prata av mig allt det där som har legat och gnagt så länge. Men just nu räcker det bra med det här. Jag tror ingen misstänker allt det där som hände då, för länge sedan, och det är nog väldans bra. Befriande. Att inte ha det där betungande att alla vet, att alla ser snett och tittar konstigt. Men för länge sedan, det finns ju ändå.

Menmen, ingenting att rota i nu. Klassen är full med fint folk, såsom Nils, Kristoffer, Ella, Matilda och en massa fler. Petter också såklart.

Kolla här också! Midgårdspojkarnas blogg.



(bilden är matildas, eftersom jag inte hade med mig egen kamera)





Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: