13.04.10 (senare)

Faller, birster, bygger upp dålig självkänsla, självförtroende, självinsikt, stressar, går rastlös runt i huset, flyttningsplaner, sömnadsinspirationen som inte finns, jag får inget gjort, och kan inte tänka ordentligt.
Jag har iallafall någon nära som stöttar, om jag inte hade det vet jag inte vad. Störtar ner, faller, brister.
älsksrdig
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
har inte sett
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
hon ska typ ge mig 500
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
sen ska jag lämna tillbaka klänningen till gina
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
den får jag 200 för
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
sen får jag tillbaka pengar från projektet
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
typ 300
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
det ska nog gå då
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
sminkgrejen kommer gå på typ 800
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
hon vill ha typ 300 för jobbet
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
och sen är det typ smink som ska köpas
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
fgtrhytgrs
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
jag är så stressad jag orkar inte
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
fghthdegrs
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
blä
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
det är 5 veckor kvar
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
SERIÖTS
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
jag dör
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
och jag kan inte jobba hemma
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
hemma gör jag ingenting alls
amanda säger:
alltså måste du vara här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att bildklassen kallar dig "Juden" på grund av din näsa?

2010-04-15 @ 16:39:01
Postat av: Jessica

mog1 lukas

2010-04-16 @ 20:09:15
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: Jessica

mog1 lukas

2010-04-16 @ 20:10:03
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: N

ovanstående är inte sant. sjukt taskig kommentar

2010-04-17 @ 02:41:45
Postat av: Anonym

Till ovanstående, båda två.



Jag är den som kommenterade. Jag kan säga följande:

Det är faktiskt helt sant, det jag sade.

Och till Jessica: Kommentaren är inte Lucas. Den kommer från början från någon som står dig nära.

2010-04-23 @ 11:43:23



Namn:

E-postadress:

Blogg: