DAG 22: NÅGOT SOM UPPRÖR MIG

Jag blir väldigt lätt upprörd när det gäller stil/kläder/moden etc. (dålig grej eftersom stil är högst sagt personlig men men) Utdrag på saker inom modekategorin som jag gärna diskuterar vilt om;
- Kilklackar
- Leggings som slutar mitt på smalbenet
- Skor med LÅG klack. Alltså mindre än ca 10cm, det får fötterna att se EXTREMT LÅNGA UT och det är inte fint på något sätt
- Skor med någon form av nitar/remmar/onödig dekoration som inte fyller någon funktion.
För att inte alla ska tro att jag bara tänker på kläder; jag upprörs även av det nya skolsystemet, av människor som tar allvarligt på precis allt, och som inte kan acceptera tex. detta som jag tidigare skrivit om.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Vad är det du upprörs över det nya skolsystemet?

(okej det saknas säkert något agent eller dativobjekt i den meningen, men whatever)

2010-12-09 @ 20:51:25
URL: http://decipher.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: