JANUARI, FEBRUARI, MARS 2010

Jag firade nyår med stureplanstema med massor med vänner, fyndade en hel hög med miniatyrinstrument som förvandlades till halsband, såg filmen 500 days of summer för första gången och blev totalfrälst. Jag började jobba med kollektionen till min första visning någonsin, Aagard Design utformades och jag tog mod till mig och frågade de vackraste kvinnorna jag visste om de ville gå modeller för mig.
I februari fotade jag nästan ingenting. Jag köpte ett par skor jag gått och grunnat på ett tag, jobbade som volontär på Umeå folkmusikfestival tillsammmans med Emma och Sofia. Jag var mycket hemma hos min pojkvän, och lyssnade nästan bara på bo kapsers orkester. Jag var också och såg Cirkus Cirkör med min teaterklass, läste dödstrist strindberg och hade väldigt mycket kostym och mask i skolan.
I mars jobbade jag inklusive alla ettor på min skola otroligt mycket med vårt projektarbete. Vi gick till sent på kvällarna, och jag tror aldrig att jag haft så kul i min skola sedan dess. Det är en fantastisk sak att flera hundra elever tillsammans kan få ihop en hel föreställning. Premiären gick sjukt bra, jag spelade skvallertant och hade hand om scenografin och kostymen för min grupp. Annat jag gjorde i mars var att åka på Umeå Open i randiga clownbyxor, såg Markus Krunegård, Maskinen, Salem Al Fakir, Melissa Horn och Good Morning June. Jag poserade en hel del också, och spenderade tid hemma hos min pojkvän med katter och pannkakor.
Jag skickade också en stor beställning efter tyg från tyskland, och var helt till mig när paketet kom och jag fick börja jobba på riktigt. Två månader kvar till visningen, och jag stressadestressadestressade men gud vad kul det var.

Kommentarer
Postat av: Kasper

JAG ÄR EN AV DOM SNYGGASTE KVINNORNA DU VET!

2010-12-26 @ 15:30:55
URL: http://thenighstshift.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: