JULI, AUGUSTI, SEPTEMBER, 2010

I Juli åkte jag på Trästocksfestivalen med Petter och Kasper plus några fler, såg Hästpojken som var fantastiskt, Moneybrother och Kristian Anttila. Och Pulpa såklart, den roligaste konserten jag varit på på länge.
Jag spenderade mycket tid inne i sommarumeå, och fikade på kajen med bland annat Kasper (något jag inser när jag gjort denna årsresumé är att jag mellan jämna mellanrum fikar med Kasper lite varstans. Egentligen så ses vi nästan aldrig, men tydligen så är det bara dagarna med Kasper som jag har med min kamera)
Jag åkte till Peace and Love också, i en proppfull bil och bodde på ett myrigt ställe i skogen. Jag såg Kent för första gången, och Kings of Convenience. Fantastiskt. Jag träffade Johan också, och tittade på Glesbygd´n.
I augusti köpte jag min overlock! Jag åkte också med min pojkvän till skåne, gick på femtiotalsmuseum och hälsade på släkt, och sedan till Köpenhamn och tivoli. Den bästa resan på längelänge.
På vägen hem åkte vi på Forever Young festivalen och såg Alphaville, reeperbahn och Jakob Hellman, så himla bra det var alltså <3
I september hade jag på mig mycket varma tjocktröjor, var sjuk och drack te. Det var fint höstigt ute, jag köpte nya skor och tittade mycket på anime av alla de sorter.

Kommentarer
Postat av: karre

Christians stad!

2010-12-31 @ 00:14:04
Postat av: ellen

åhh vill till peace i år :)

2011-01-03 @ 02:31:55
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: