KLAPPAR OCH SÅNT!

Eftersom jag tycker att det är superkul att läsa om vad folk har fått i julklapp gör jag också ett sånt inlägg nu.
Min jul var förresten den bästa jag haft på himla länge!
En hel plastpåse full med massor med blandade mönster, happihappi
Jag fick ungefär världens bästa DS-spel av min pojkvän
Ett presentkort på tusen kronor på tygaffären här i Umeå <3
+ extra knivar till min overlock
och det här är nästan det allra bästa, Harry Potter och de vises sten, hemligheternas kammare och fången från azkaban, på pc! Ååhhåh vad jag spelade dom här när jag var liten.
av min pojkväns mamma fick jag det här! Visst är det fint?
Och av min moster, ett fårhalsband. Hur fint är det inte???
Sen fick jag också lite fler presentkort, bland annat på att klippa håret, en kånken, och lite annat smått och gott som man säger. Fin jul!

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

SCRIBBLENAUTS <3

2010-12-31 @ 13:01:52
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: trettonårochdum

Hej. Jag tänkte bara säga att du har den finaste bloggen jag vet. För sånt ska man säga. Hehe.

2011-01-01 @ 20:15:41
Postat av: artonårochbäst

Uppdatera mera, jag har tråkigt. PLZ!!! :D

2011-01-02 @ 17:14:33
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: