TISDAGSLISTA


min bästa vän är min pojkvän, eller Kasper som jag alltid har så himla roligt med
när jag borstar tänderna har jag alltid tråkigt
när jag lagar mat lyssnar jag nästan alltid på glesbygden
jag är rädd för framtid, val av skolor, att flytta och sånt
den värsta känslan är orkeslöshet
den bästa känslan är lycklig kärlek, absolut
jag är bäst på att klaga och gnälla
jag är sämst på att orka med
den senaste veckan har jag varit i stockholm och spenderat pengar
just nu lyssnar jag på ljuden från sex and the city, säsong 6
min favoritlåt just nu är denna! Den får mig att längta efter våren

jag pratar mycket skvaller, jag älskar skvaller
jag tycker om tv-serier, stockholm och nya skor
kärlek är vi
i somras hade jag det fint på peace and love, var med min pojkvän i skåne, stockholm och köpenhamn, hade det allmänt jättebra
sist jag grät var igår
när jag vill tänka gör jag det
när jag bakar gör jag det ordentligt, gärna tre satser samtidigt och jag älskar att bjuda på fika
just nu tänker jag på huvudverk, om carrie blir tillsammans med burger igen, om jag ska orka gå ned i köket och hämta något ätbart
idag har jag vaknat när min pojkvän steg upp och var duktig och gick till skolan, somnat om, vaknat, legat i sängen, tittat på sex and the city, drömt om carries lägenhet,  ätit frukost + godis
ikväll vill jag spendera tid framför en bra film och äta onyttigheter förhoppningsvis
imorgon ska jag gå till skolan om jag orkar, laga choklad och lakritskola med min pappa, och sy på en julklapp
min mobiltelefon är min svärmors
när jag vaknar på morgonen springer jag till bussen (om jag är hemma) eller snoozar i tusen år (om jag sover hos min pojkvän)
om jag var ett djur skulle jag vara en katt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

alltså kattungar!!! bästa jag vet

2010-12-15 @ 18:47:31
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV: ♥

2010-12-15 @ 23:15:36
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: Jasmin

så fint

2010-12-16 @ 01:11:50
URL: http://childhoodlight.blogspot.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: