LOOK AT YOUR SKIN

Jag har upptäckt en sak med mig själv denna natt; jag dras till hårfixarade bögkillar. Jag har länge följt en helt fab kille som för det mesta pratar om sina hårkurer innehållande aloevera, no-shampoo-days, om sina platåskodrömmar, och om hans fina modellpojkar han ser upp till. Åh om jag får välja att vara kille för en dag, twice dock, för jag har redan önskat detta en gång under andra omständigheter, så skulle jag absolut vara transa och bara ha svar capé och knäbyxor och bara lyssna på Patrick Wolf.

Kommentarer
Postat av: Killen med Koll

Det var ju det jag sa. Att min blogg egentligen heter killenmeddemo

2010-02-06 @ 16:10:45
URL: http://killenmedkoll.tk
Postat av: Jim

OH VI LIKER VI LIKER VI LIKER!!



Og jeg har funnet veien hit <3

2010-02-06 @ 19:39:12



Namn:

E-postadress:

Blogg: