03.02.10

Att få spendera hela eftermiddagen varje onsdag med att blanda smink i olika nyanser, lägga skuggor och dricka avslagen cola får mig verkligen att mysa. Annat jag gjort idag: Pluggat duktigt, träffat två av mina modeller för måttagning, fikat med emma, åkt buss hem till landet med fint sällskap.
Jag gör nyttiga saker på första gången på länge också, bakar bröd, klackar om skor, städar, sorterar papper, ger min älskade symaskin en makeover med hjälp av dammborste i miniatyr och olja, och skissar skissar skissa.


Kommentarer
Postat av: Vic

Förresten, syr du efter egna mönster?

2010-02-03 @ 21:54:41
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: Karre

Kasper Irgens gillar detta inlägg.



^gay

2010-02-03 @ 22:07:18
Postat av: Idis

Mwahaha det känns bra att bli refererad till som modell ; >

2010-02-04 @ 16:27:09



Namn:

E-postadress:

Blogg: