CONCRETE WALLS


Jag ligger hemma med sjukdom i magen och väntar på imorgon

Andaslyssnaravundsjukar.
Men friare än på länge. Det berör inte längre.

Imorse smsade du och det är bra eller det är dåligt, är ingenting.
Har slutat med det där. Slutata tänka på det där.

Har börjat att bara klä mig i svart. Dåligt, eftersom det redan är så mörkt ute.
Ingen energi iallafall. Sugen på en massa resor men för lite av allt för att riktigt orka.
Ta tag i något. Ta tag i någon.

Somnade med flera graders feber för mycket.. Drömde en del fel men något varmt och mysigt också, om emma och nybakat bröd.

03: 16

Vill ha vår och kampmånad.
Första maj och sojakaffe.
Arg på mig själv för att jag har blivit så självupptagen att jag glömt allt det där. Känslan av att gå många tillsammans mot ett och samma mål. Sedan efteråt samlas hemma hos någon och prata diskutera dricka fläderblomssaft.

Fågelhjärta som pickar.

17:41



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är väldigt nyfikne på din dröm



nyfikne

nyfikne

nyfikne

2010-01-06 @ 21:30:44



Namn:

E-postadress:

Blogg: