LOVE IS NOT REALITY

Jag såg alldeles nyss filmen 500 days of summer. Jag trodde på riktigt att jag aldrig skulle hitta något så fantastiskt enastående som Le fabuleux destin d'amélie poulain, men nu tror jag att jag faktiskt har gjort det.
Det är en film om kärlek, och sånt gillar ju jag som ni vet. Speciellt om huvudpersonen är Joseph Gordon Levitt i manchesterkavaj och slips, och om det är regina som är introt. En rysligt bra film som alla borde se, helst med den man är förälskad i, för man blir lite extra kär just när man ser den. Att se den ensam som jag gjorde leder mest bara till tårar. Det här är en sån film jag kommer att titta på nätterna igenom om jag av någon anledning skulle bli ensam någon gång i livet.
Här hittar ni det fantastiska soundtracket och lite annat fint.
Bilderna är härifrån, eftersom min dator inte verkar vilja kunna print screena ordentligt.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: