28.06.10

Jag packar för att vara fjorton dagar bortrest men kommer mest på en massa saker jag behöver köpa.
En fin päls som inte är för fluffig och stor, doctor martens, en vid långkjol, stickade halsdukar (ja jag vill börja höstshoppa NU) och en massa annat jag behöver för att vara lycklig.
Sen startar jag min hårförändring idag! Eftersom jag använde en blekning för någon dag sedan (fast jag glömde att blanda i blonderingpulvret) så är mitt hår fortfarande svart, fast rätt strävt. Jag ska verkligen försöka att hålla mig ifrån att bleka håret med för kort mellanrum, och inte sluta för tidigt så att håret bara blir rödbrunt.
Mörrrkt brunt ska det bli, jättemörkt och fint. Men, under tiden så kommer jag har orange/skabb-blondt och inte vara speciellt snygg.
Och imorgon fyller jag år!

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

vad önskar du dig?

2010-07-28 @ 15:13:04
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: trästockbruden

grattisgrattis fina du!!

2010-07-29 @ 14:02:52



Namn:

E-postadress:

Blogg: