30.07.10

Åh ser ni de svarta kostymbyxorna? Hur snygga är inte dom. Jag tror att jag köpte någon slags version av de svarta från Weekday´s 90% tält på peace and love, men glömde dom i bilen vi åkte hem i som nu är i skåne, så jag får nog vänta rätt länge på dom. Men dom är riktigt fina iallafall!
Läget nu: jag har fortfarande ingen röst, och har legat i sängen hela dagen och tittat på härskarringen och sagan om de två tornen. Om bara några dagar flyger jag till Malmö och jag hoppas verkligen att jag hinner bli frist tills dess. Och hörni, jag blir så himla glad över att vi har börjat kommentera lite mera! Kul att se vilka det är som egentligen läser här. Jag fick en kommentar om att jag borde uppdatera oftare också, vilket jag ska försöka göra. Dock så har jag ofta så himla dålig inspiration nu förtiden.
Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om?

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag tycker att alla modeller borde vara fula, så skulle resten av världen slippa avundsångesten som smyger sig på varje gång man ser dom. och så gillar jag när du skriver om när du syr och sådär!

2010-07-30 @ 19:25:07
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för att du tänker uppdatera mer! Det glädjer mig! Jag tycker att du kan ha mer bilder på dig själv och dina kläder, nog för att du redan har en del, men det är intressant. och du är väldigt snygg och har väldigt snygga kläder! Det är roligt att se det du har sytt också.

2010-08-01 @ 11:03:24



Namn:

E-postadress:

Blogg: