TRÄSTOCKS ´10

Trästocks iår var jättelyckat!
Framför allt kanske det var för att jag var smart nog att bo i hus istället för tält, lite tråkigt, men VÄLDIGT bekvämt. Liksom;
Blött tält - varm säng plus pojkvän
Nudlar - pasta med baconsås och sockerdricka
Mmm, visst låter det bra?
I år åkte jag mycket för musiken, och eftersom det kostade pengar att komma in på festcampingen så var jag inte där alls. Jag umgicks med min pojkvän och kompisar och det räckte bra. Musiken var råbra, och även fast jag sett en del förr så gjorde det inte så mycket. Hästpojken var mycket bättre än när jag såg honom på peace and love i juni, moneybrother var fantastiskt, kristian anttila hade jag peppad länge men han var inte så jättebra (förutom att hans jacka var fabolous) kreti och pleti var lika bra som alltid, Joel Alme, Melissa Horn, och sen ett band som heter Pulpa som jag lyssnat litegrann på tidigare, som faktiskt var ett av de bästa jag såg under alla tre dagar.
Annat jag har gjort; insett att ekonomidelen i norrantidningen är perfekt för att torka två par converse med hål i hälarna, räknat basebolljackor på tjejer som ser likadana ut (de är egentligen snygga synd att det har blivit en sån extremhyping om dom så att man inte kan köpa en och samtidigt ha kvar sin stolthet) handlat jättemycket mat, druckit sockerdricka, mått illa och varit hungrig samtidigt, bränt mig 2 gånger på hett vatten respektive varm olja, cyklat hem mitt i natten, spanat på snygga människor, handlat 1 par cheapmonday-skor, 3 par jeans, 1 kofta & 2 linnen från weekday/monkitältet (det där allt har 90% rabatt ni vet), ätit godis, och träffat tre fina läsare som gillar min blogg och mina kläder jag syr! Så himla kul med folk som vågar komma fram och prata, man blir ju så glad <3
Nu, bilder!

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: