OM BLOGGAR

Jag mindes plötsligt att jag ju lovat er lite bloggtips, så här kommer det!
Klicka på bilderna så hamnar ni hos de fina bloggarna.
Jag insåg också när jag skrev detta att jag egentligen läser alldeles för mycket ytliga bloggar. Dåligt.
Maj
Ungefär den vackraste jag någonsin sett.
Fint skriver hon, och fotar bra som sjutton.
Sarah
Fotografier, fotografier, fotografier. Hon i paris har hon flyttat också om jag inte minns fel.
Allergic to magic
Foton, lpskivor och en fin grabb.
Carita
Brittisk synth, depeche mode, jordglober och bra filmsmak.
Marta
Ja vad ska man skriva, Marta gör tuffa kläder, har dödligt vackra vänner, och är inte så tokig själv. Hon påminner mig om en vän till mig.
The complete truth
Fotografier, fotografier, fotografier.
Julia + Olivia
Tjejerna som man ofta ser i thecompletetruth. Detta är tvillingarnas personliga blogg men också den fylld av fantastiska fotografier och resor.
Sandra Beijer
Niotillfem, såklart. Jag brukar för det mesta lätt lessna på andra bloggar som handlar om paris, rosetter och pojkar, men även fast jag läst niotillfem i kanske tre år, så har jag aldrig lessnat.
Ungefär sånt här hittar man ofta i Sandras blogg.
"När jag var 16 var jag kär i en pojke i min klass. Han hade mörkblåa ögon och spelade fotboll varje dag efter skolan på gården. Jag tyckte han var det vackraste jag någonsin sett. Ni ska se mina dagböcker, jag har säkert 50 sidor fyllda om honom. 
Han skulle bara veta..."
Det sorgligaste jag vet. "Kaninen vid min djuraffär med a4pappret tejpat på buren; "Stor men snäll.
Och sedan ett tillägg efter en vecka; "
Bur ingår".
Sandra
En tjej jag gärna skulle vilja lära känna lite bättre, och som jag blir så himla inspirerad av.
Vackra fotografier, och skriver som tusan. Läs.
Hannah
Hannah driver sin blogg tillsammans med sin pojkvän Landon, och har en helt fantastisk lägenhet och garderob. Sagolikt vacker kvinna så att jag dör.
(på engelska dock)
Hanna Fridén
"Feministisk, estetisk stilfacist" stämmer väldigt bra in på hanna. Hon påminner mig om Linda skugge väldigt mycket, och det om något är ett väldigt bra betyg.
Hannah ses mycket i debatt-tv, på tex Aschbergs häromdagen. Feministiska ideal, irritation, sex och ätstörningar är mycket som kommer upp i Hannas blogg, och också jäkligt mycket kax mot sveriges politiker och mediamänniskor.
Elinkan
Söt som socker såklart, och som med alla andra bloggarskor, fantastisk garderob och många bra secondhandtips.
Agnes
En före detta jobbarkamrat som är så jäkla genomhärlig.
Peruker, stockholmsfester och en garderob stor som jag vet inte vad.
Shelley Mulshine
Hon har de smalaste benen jag någonsin sett men lyckas ändå vara smoking hott.
I vanliga fall avskyr jag nämligen för smala ben.
Olle Edward
Fabulös på alla sätt. Backslick, platå och transvänner. Mmmm.
Radarmedlem blev han nyss också!

Kommentarer
Postat av: rebecka

tack för alla tipsen!♥

shelley och elinkan läser jag själv.

2010-03-05 @ 16:00:10
URL: http://vapenkonst.blogg.se/
Postat av: ida

Du borde kolla in beata på bilddagboken.

2010-03-05 @ 17:01:58
Postat av: Milou

gud ja, superbra bloggar verkligen!

2010-03-05 @ 18:04:45
Postat av: R

snyggggish people!!

2010-03-05 @ 18:05:22
Postat av: carita

åh, tusen tack för både länkning och fina tips.

2010-03-05 @ 19:32:22
URL: http://caritamaria.blogg.se/
Postat av: Sarah

åh, snälla, fina.

vad glad jag blir.

har dock bara flyttat till Östersund, inte alls lika fint som paris.



Och din blogg ska jag fortsätta kika på, den verkar mysig.

2010-03-09 @ 18:04:00
URL: http://runwaytoelsewhere.blogspot.com
Postat av: o

hej mig.

2010-03-09 @ 18:21:26
URL: http://bohemerochpoeter.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: