LOPPISEN HOS SOPPISEN

Jag och Petter svängde förbi Agnes gårdsloppis idag och blev fotade! Det har varit så himla varmt här i umeå idag så att vi dog lite smått. Köpte fint som jag visar någon gång.
Förövrigt så är det här ungefär den första bilden på mig och min pojkvän som ser okej ut, vi brukar vara hemskt fula på parbilder för det mesta.
Oki vi drar en dagens på den här tror jag. Kände mig fin.
Långkjol (jag brukar aldrig ha långkjol, och har aldrig ägt någon innan den men tycker att den är fin) : Returcentrum i Vännäsby
Body: Beyond retro, gbg
Skor: Skopunkten tror jag

Kommentarer
Postat av: Killen med Koll

Vilken glad pojkvän du har

2010-05-16 @ 00:35:59
URL: http://killenmedkoll.tk
Postat av: B-)

RETURCENTRUM VÄNNÄSBY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-16 @ 00:47:46
Postat av: Anonym

kjolen gör att du ser längre ut.

2010-05-16 @ 10:25:21



Namn:

E-postadress:

Blogg: