ANYONE ELSE BUT YOU

Jag vet att jag borde lägga ut en massa bilder och filmer från visningen nu egentligen, men jag har inte fått in allt material än. Ni får hållas med lite annat.
Föresten, idag i VK stod det såhär i den delen om kulturnatta;
"Snyggaste på kulturnatta"
De marina och sextiotalsinspirerade klänningarna
från Aagard Design som visades upp under den
alternativa modevisningen."
Det gör mig verkligen så himla glad.
Föresten så är Umeå jättesomrigt just nu, och såhär såg Östermalm ut när jag var på andrahandsrunda i fredag.
Lyssnade på den här låten hela dagen också. Det röda huset är föresten mitt absoluta drömhus just nu.

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud vad mysigt att dem skrev det!

Förresten är jag lite nyfiken på vilken låt du använde under modevisningen.

puss

2010-05-24 @ 17:02:20
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: tove

känner dom som bor i det fina röda huset, lika fint invändigt är det!

2010-05-24 @ 18:43:40
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/
Postat av: Eva och Herman

VK vet vad dom snackar om. Dina kläder var verkligen finast på Kulturnatta och vi var så stolta över dig, allihop! <3



(P.S. Vi vill köpa dina kläder)

2010-05-24 @ 20:01:15
Postat av: Grmi

Det där röda huset är min farmors hus. Bakgården är c.a. 7 gånger vackrare än utsidan.

2010-05-24 @ 23:00:20



Namn:

E-postadress:

Blogg: