DAG 10: 10 LÅTAR

- När jag är glad lyssnar jag på Overdosing with you, med Billie the vision
- När jag lagar mat lyssnar jag på Betong, med Glesbygden
- När jag är väldigt kär och mår bra lyssnar jag på I will follow you into the dark, med Death cab for cutie
- När jag är väldigt kär och mår skit lyssnar jag på It´s cool we can still be friends, med Bright eyes
- När jag är allmänt less och trött lyssnar jag på When I grow up, med First Aid Kit
- När jag mår dåligt lyssnar jag för det mesta på Lasse Linds album Jag tyckte jag var glad, med på låten Vi.
- När jag längtar efter något lyssnar jag på Homesick med Kings of convenience
- När det är mitt i mörkaste vintern lyssnar jag på Chans, med Kent
- När jag är i skolan och är halvdöd lyssnar jag på To be alone with you, med Sufjan Stevens
- När jag är peppad på något lyssnar jag på Det var jag med finaste Familjen
- När jag bara vill lyssna på något riktigt jäkla bra sätter jag på You make me like charity med Knife

Kommentarer
Postat av: Anonym

- När jag är allmänt less och trött lyssnar jag på When I grow up, med First Aid Kit



bäst



När jag är peppad på något lyssnar jag på Det var jag med finaste Familjen



bäst



- När jag bara vill lyssna på något riktigt jäkla bra sätter jag på You make me like charity med Knife



bästare

2010-11-27 @ 15:38:24
Postat av: Kapser

Ja den förra var från mig alltså

2010-11-27 @ 15:38:44
URL: http://thenightshift.blogg.se/
Postat av: Lovis

Underbart inlägg/låtval! :)

2010-12-02 @ 09:24:28
URL: http://somlighet.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: