DAG 11: MINA SYSKON

Jag har en storebror som heter Johan. Han var femton år när jag föddes så det är rätt länge emellan oss, dock så har vi bara en förälder gemensamt. Jag har inte riktigt växt upp med honom på samma sätt som man gör med vanliga syskon eftersom han aldrig bodde hos oss när jag blev äldre. Han har haft rätt tubbel i sitt liv, och av och till har jag inte haft kontakt med honom över huvud taget. För ett knappt år sedan fick han en dotter, så nu är jag alltså faster! Tyvär har han flyttat eftersom Umeå inte funkade för honom längre, så jag har aldrig fått träffa min brorsdotter.

Kommentarer
Postat av: L

Det kanske inte angår mig, men har ni någon kontakt nu?

Postat av: L

Sv: Okej. Hans andra syskon, Hanna och Joel är ju som syskon för mig, och hans mamma som en extramamma för mig, så jag är lite nyfiken bara (:




Namn:

E-postadress:

Blogg: