DAG 3: FEM PLUS FEM SAKER

(Fortsättning på detta inlägg)

5 saker jag tycker om med mig själv:
- Att jag är produktiv, om jag ger mig fan på det. Det är det bästa som finns att få jäkligt mycket gjort på kort tid.
- Att jag har haft möjligheten att visa för andra i min omgivning att jag har kunnat förändrats (från någon jag var förr som jag inte tyckte så mycket om)
- Att jag har ett fint och bra förhållande!
- Att jag är rättvis
- Att jag kan låta mig vara "tråkig" och ligga i sängen med min pojkvän en hel dag och titta på tvserier utan att få skuldkänslor och tycka att jag borde ut och festa typ (var så förr nämligen)
5 saker jag inte tycker om med mig själv:
- Att jag lätt blir bitchig och sarkastisk mot folk jag inte gillar (och gillar, och det är ju till och med ännu sämre)
- Att jag har så himla svårt att känna mig helt bekväm bland folk
- Att jag är skoltrött mest hela tiden
- Att jag har svårt att vara glad för andra när det går bra för dom
- Att jag har gjort dumma saker i mitt liv men det gör väl alla. Men speciellt att jag sårat de jag tycker om.

Kommentarer
Postat av: ola

men så bra! nä, det blir bra bara bra. det var superduperfina kläderdu gjort, herrbyxorna är min favvo!

2010-11-19 @ 08:30:27
URL: http://olaolaolaola.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: