DAG 7 (igår): MIN BÄSTA VÄN

Jag umgås rätt lite med folk, måste jag nog säga. Men några nära fina bra har jag, men jag måste få välja två. Nr 1 är nog Kasper. För flera år sedan var hans storebror min närmaste killkompis och jag var ofta hemma hos dem men pratade aldrig med lillebrorsan. Första gången jag träffade Kasper utan hans storebror var en dag på kajen här i Umeå, det enda jag sa till honom då var att han hade dålig hållning tror jag.
Nä men sen lärde vi känna varandra. Jag minns inte jättemycket hur, men nu gör vi det iallafall! med kasper fikar och, pratar skit, klagar, har jäkligt kul och stör mig på saker tillsammans med. Han är bra.

 

 


Kommentarer
Postat av: Du är bra med!

/kåspår

2010-11-23 @ 21:05:29
Postat av: Kasper

Jo, vadårå? Slakta djur för att äta: finns åtminstone en praktisk nytta. Typ plågsamt tortera dom för sin egen fåfängas skull? Njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

2010-11-23 @ 22:16:13



Namn:

E-postadress:

Blogg: