DAG ÅTTA (igår): ÅTTA SAKER OM MIG

1, Jag har en hatkärlek till nostalgi. Som att titta på gamla foton från flera år tillbaka, lyssna på musik som man kopplar till någon eller något speciellt, prata minnen osv osv.

2, När jag är sjuk så dricker vinäger som man dricker vatten, kan dricka omåttliga mängder. Sen äter jag creme fraise med sked direkt ur burken också.
3, Har lite småfobi mot att blanda söta saker med mat, så som annanas eller banan på pizza typ
4, Jag har ofta svårt att känna mig bekväm när jag är bland folk, även fast jag känner dem bra. Dålig ovana.
5, Jag ogillar kilklackar nått så infernaliskt
6, Jag är bra på att längta och sakna
7, Jag gillar att stalka snygga personer, dock enbart tjejer
8, Jag vill väldigt gärna gifta mig, och helst så fort som möjligt

Kommentarer
Postat av: Clara

ÄNTLIGEN någon som förstår att kilklack är ett vidrigt mode!

I övrigt, tack för en awesome blogg! :)



Mvh Clara

2010-11-24 @ 14:42:58
URL: http://zenithparis.wordpress.com/



Namn:

E-postadress:

Blogg: