INTE ROLIGT ALLS

Mina absoluta favorit favorit favorit jeans har gått sönder! Jag äger inga andra! Panik och ångest och skrik!
De är från cheapmonday men dom har slutat sälja just den här modellen och jag kan inte ha något annat! Jag har provat tusen andra jeans men min kropp funkar inte i lågt skurna/ej stuprör osv osv. Varför säljer inte cheapmonday bra jeans längre?? Det jag söker: Midjehöga (ej extremhöga eller halvhöga) mellanblå, stuprör. Superenkel modell utan konstiga tvättar och så. Varför finns det inte??? Kan man kanske försöka sig på jeans från ett annat märke än cheap monday???? Det känns konstigt. Imorgon ska jag till den enda affären i Umeå som säljer CM och leta igenom alla travar som finns. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: ellen

åhh lycka till :)

det värsta som finns är när ens favvojeans går sönder!

2010-11-02 @ 15:39:57
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: :@

asså know how you feel e också fett less för att cheapmonday slutade sälja schena jeans och började sälja konstiga byxer istället

2010-11-02 @ 18:04:05
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: Idis

Vad har du för storlek? Eller, ah du kan ju säkert sy in om dom är för stora! Jag har ett par liggande i garderoben som jag absolut skulle kunna sälja för en billig peng.

2010-11-02 @ 23:21:07
Postat av: Mathilda

Vart säljer dom CM i Umeå? :)

2010-11-03 @ 00:25:42
Postat av: Tips?

Gå till JC. Det är bara att fråga om de har den typen du vill ha och så syr de till dem om de inte passar med längd och så. (:

2010-11-03 @ 16:38:59



Namn:

E-postadress:

Blogg: