MODEVISNINGEN UNDER FASHION WKND

Sådär, nu är visningen avklarad! Det var rejält med folk och fotografer och det flöt på relativt fint även fast det var en aning dåligt organiserat. Tack till mina duktiga modeller också, som gjorde ett råbra jobb utan att ens hinna repetera det minsta! Jag hoppas att ni som var och tittar uppskattade visningen.
Till er som är intresserade av plaggen jag visade, två av dem är från min tidigare vårkollektion och de resterande är från min nyaste höstkollektion. I princip alla plagg går att beställa, besök min hemsida för mer info!
Ni som fotograferade, skicka gärna bilderna till mig! Om jag publicerar dom anger jag självklart namn och blogg (om ni vill) Kontakta mig på [email protected] eller [email protected]
Fotograf: Christoffer Vikström//ellirk.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Annika

Jo, jag har lite bilder men de blev rätt fula coh dåliga. Kan dock maila dig en del oredigerade som du får fixa till själv om du vill!

2010-10-24 @ 21:09:20
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: