OM BESTÄLLNINGAR OCH SÅ

Jag fick en fråga idag om jag tar beställningar på plagg, som tex. denna tshirt.
Jag har inte varit så tydlig med sånt här på afterglow antar jag, eftersom jag just nu håller på att bygga en hemsida enbart för det men ja, det gör jag!
Det är bara att skicka iväg ett mail till mig på [email protected]
Jag syr upp plagg efter önskemål, men också plagg som ni tidigare har sett här på bloggen. Senare i veckan kommer min hemsida att publiceras och där kommer det finnas bilder på i stort sätt allt jag har sytt, både till visningar och för privat bruk. Priserna varierar, men jag tar alltid betalt för materialkostnad. Sedan beror det på hur avancerat plagget är och hur lång tid det tar för mig att sy upp. Priser är alltså rätt svävande och jag pratar mycker hellre personligen med er som vill beställa om hur mycket det kommer att kosta.
Kul att ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Det var jag som skrev om billie-tröjan. Jag kollar väl på hemsidan sen då, och jag är väldigt intresserad! Jag uppskattar verkligen din blogg och dina verk.

2010-10-18 @ 20:42:13
Postat av: Gold

NY VIDEOBLOGG PÅ BLOGGEN!

Hoppas du kollar! :)



http://simongold.blogg.se

2010-10-19 @ 18:43:48
URL: http://simongold.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: