HELGFIN

Såhär såg jag ut i helgen!
Jag har mest varit med min pojkvän och tittat på gammal sci-fi, men hann med en improvisationsföreställning på studion också. Sen har jag haft fullt upp med traderaförsäljning, vilket har varit jättekul! Imorgon ska jag iväg och köpa paket för att kunna skicka iväg allt. Nästa månad ska jag unna mig lite grejer man aldrig annars köper, som underkläder typ, och strumpbyxor. Jag älskar att köpa nya hela strumpbyxor <3
Framåt veckan ska jag också träffas upp med mina modeller från visningen i våras och prata lite framtid och fota av lite modellbilder med Marlene, till min hemsida.
Kjol: Rejält omsydd från secondhand
Blus som inte syns: Nått tråkig ställe, så det var bra det.
Jacka: Second hand
Strumpor: Nånstans i stockholm har jag för mig
Skor: Vagabond

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: