TRADERA OCH VALDAG

Nu slänger jag upp några av de plaggen som blev kvar sen bloppisen på tradera! Klicka på bilden för att komma till mina auktioner (warhammerfigurerna är dock ej mina, de är min pojkväns bror som lags upp dom) Han blir säkert glad om ni budar på dom med! En grej jag ogillar med tradera; för att folk ska hitta grejerna måste man särskriva allt, plus att lägga in en massa töntiga taggar som egentligen inte har något med kläderna att göra. Så ha förbarmande.
Ikväll ska jag på valvaka här i Umeå, och även fast jag är ett år för lite för att rösta så är det spännande oår. Ni som kan, gör det. Det är skitviktigt att rösta.
Eftersom hela Sverige kokar av allt politikprat så vill jag inte mala på en massa här på min blogg, rösta rätt så blir allt bra. Haha.

Kommentarer
Postat av: Carita

oj vilken fin sjömanssak till höger! måste spanas in.

2010-09-20 @ 08:36:33
URL: http://carita.devote.se



Namn:

E-postadress:

Blogg: