23 FEBRUARI, 2011

Precis såhär trött som jag ser ut känner jag mig förjämnan nu förtiden. Men jag är så mycket gladare än tidigare i vinter! För vet ni? Det är ljust när jag går till min skolbuss på mornarna! Ingenting får mig att må så bra som ljus på vintern. Något annat som gör mig glad är alla respons jag får av er! Fina fina ni, sluta aldrig skriva till mig, för jag blir lika glad över alla kommentarer!
Något annat kul är att jag har ljussatt min första teaterföreställning idag! Inte så avancerat, men det är en kick att se att det faktiskt händer något med ljuset på scenen när man klickar på knapparna och styr den enorma följespoten (en lampa man använder när man ska följa någon som rör sig på scenen) Jag fick en fråga för ett tag sedan om jag inte kunde berätta lite mer om min linje och min skola, här har ni ett inlägg jag skrivit tidigare! Nu har det ju gått ett tag sedan jag skrev det, och det jag kan tillägga är att ljustekniken och ljustekniken man läser i tvåan är fantastiskt rolig! Idag ljussatte vi teatertreornas avgångspjäs Macbeth, och om några veckor ska vi sätta ljus på ett projekt som alla ettor i vår skola gör tillsammans. Åh vad kul min skola är ibland!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är så sjukt vacker

2011-02-24 @ 00:36:06
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag var och såg premiären :D

Jag måste ju säga att ni gjorde ett bra jobb med ljussättningen ;)

2011-02-24 @ 20:12:37



Namn:

E-postadress:

Blogg: