FYNDA TYG!

Vet ni vad jag blir allra gladast av? Att fynda tyg. Häromdagen var jag på en secondhand-runda här i Umeå och hittade bland annat massor med randiga gardintyger, och ett ljusblått som påminner mig lite om glassförsäljerskorna i grease. Jag var också inne i stans tygaffär, insåg att massor med tyger var på 19kronor/meters-rea och kom hem fyra hundra kronor fattigare. Det är mycket om varje meter endast kostar nitton kronor! Men jag är glad iallafall, och nu ska jag äntligen komma igång att jobba med vad jag kommer att visa upp på vårvisningen i maj!

Kommentarer
Postat av: lisa

åh, fynda tyg är det bästa som finns tror jag nog! Nu ska jag ta en titt på din hemsida. Å tack tack för kommentaren.

2011-01-15 @ 13:28:11
URL: http://ranzin.blogspot.com/



Namn:

E-postadress:

Blogg: