2010

En lista, och lite bilder från mitt nyår. Tyvärr fotade jag aldrig vad jag hade på mig, men det var en superfin sextiotalsklänning från beyond retro, och mitt hår var otroligt stort! (iallafall i början av kvällen)
Hur har året 2010 varit för dig? tryggt och lugnt.
Bättre än förra året? nja, delvis
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? mina två visningar, peace and love, skåneresan
Har du flyttat under 2010? nej, men jag ska snart!
Har du hittat en ny låt som du älskar? Sufjan Stevens – The Dress Looks Nice on You
Har du kysst en främling? nej
Hur har din kärlek varit under 2010? väldigt bra
Har du varit kär? ja


Har någon i din närhet tagit självmord? nepp
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej, men jag har velat!
Har du varit i slagsmål? ne
Har du gjort någonting du ångrar? det har man väl alltid
Har du skämt ut dig? säkert
Har du varit ute en hel natt? det tror jag nog
Har du blivit tagen av polisen? nepp!

Vilken skola går du i? Midgård
Trivs du bra där? absolut!
Har någon varit elak mot dig i skolan? nä det tror jag inte
Hatar du någon i din skola? ja, faktiskt. Men bara en.
Har du gjort något framsteg? Många. Jag tycker bättre om mig själv nu är då iallafall
Har du haft alla rätt på ett prov? kanske, jag tror det



Har du träffat nya vänner? några!
Har du förlorat en vän? ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? massor! jag tog mod till mig och vågade orda en egen visning, det är nog det jag är mest stolt över
Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte mina löften alls
Är du awesome? Ganska
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nepp
Dog någon som stod dig nära? nepp
Vilka platser besökte du? hemma, min pojkväns två hus, ö-vik, köpenhamn, stockholm, skåne, lite fler säkert



Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ja
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Kanske 19 juni när jag var i stockholm och firade 1 år med min pojkvän. Det var en bra dag, vi tittade på Victoria och Daniel som gifte sig, åt fin middag och hade världens mysigaste dag.
Vad var din största framgång 2010? Jag hade min första visning, publicerade min hemsida och började faktiskt tjäna på mitt största intresse.
Största misstaget? att jag tagit saker för givet
Har du varit sjuk eller skadat dig? inte riktigt tror jag
Vad spenderade du mest pengar på? troligen skor eller kläder <3
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa, det är klart. Jag mådde väldigt bra när jag var i Stockholm i somras
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? First Aid Kit – When I Grow Up
Vad önskar du att du hade gjort mer? Tagit initiativ
Vad önskar du att du hade gjort mindre? Tvivlat
Hur tillbringade du julen? med min pojkväns släkt, det var den bästa julen jag haft sen jag var liten
Blev du kär i år? nä, det var jag redan när året började

Kommentarer
Postat av: Karre u now it

First Aid Kit – When I Grow Up



BÄSTA LPÅÅÅÅTEEEEN

2011-01-02 @ 22:14:40
URL: http://thenightshift.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: