BLOMMIGA BYXOR OCH ROLIGA NYHETER

Jag har glömt att visa den här lilla blommiga byxdressen för barn jag sydde häromdagen! Det är första gången jag sytt barnkläder, och det är verkligen något jag kommer fortsätta med, gud så kul det är!
Just den här är just nu på väg hem till en relativt känd gravid bloggerska som kommer här ifrån Umeå, om ni kan gissa vem <3
Förresten så kommer jag att börja göra en spännande grej snart, som nog kommer att visa sig himla bra för min hemsida och min verksamhet. Men än är allt inte helt klart, men jag återkommer senare! Spännande blir det iallafall.

Kommentarer
Postat av: angelica

Jättefin! Om jag vore ett barn skulle jag gå omkring och leka i dem hela tiden!! <3

2011-01-29 @ 17:51:25
URL: http://orangesextiotalare.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kan det vara en viss Clara månntro?

2011-01-31 @ 20:27:31
Postat av: Sara

Fin!



Vilken bloggerska? :)

2011-01-31 @ 20:32:51



Namn:

E-postadress:

Blogg: