VAD MAN KAN GÖRA

Idag mår jag konstigt. Saker man kan göra när man är ensam och mår konstigt:
Tänka på platser man vill åka till. Som Valparaiso i Chile där min väska blev stulen när jag var liten, och mitt favoritgosedjur fanns där i. Som till Toscana i Italien som filmen på femman just nu handlar om. Titta på den någon gång, den är väldigt bra. Eller till Paris, som är en av de bästa ställena jag varit på.
Söka på ens favoritskådespelare/spelerskas namn på Imdb och leta efter filmer där han eller hon är med, skaffa filmen, och njuta av lite skönhet.
Lyssna på bra talböcker, helst Harry Potter för det är det bästa som finns.
Leta fram en burk frysta blåbär från frysen om ni har några, skeda upp i en skål, strössla över socker (mycket) och ät ihop med te.
Eller en sån här superchoklad med polkagrisar! Min frukost imorgon alltså, åh.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Toscana är helt underbart.

Har världens godaste pistageglass där.

2011-01-03 @ 13:57:19
URL: http://decipher.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: