04 JUNI, 2011 (grymma helgplaner och så)



Vet ni vad jag ska göra på måndag? Se ett band som varit ett av mina favoritband i mer än tre år. Som nästan aldrig spelar någonstans och som jag nästan gett upp hoppet om att se. Men nu, på picnickfestivalen i ö-vik av alla ställen, så spelar billie the vision and the dancers. I ö-vik! Så dit ska jag alltså, gud så himla bra det kommer bli!!! Enda problemet jag har nu är att jag inte har någonstans alls att sova och det går inga nattbussar hem till Umeå för mig. Men det spelar ingen roll, jag kan sova på asfalten om det är så. Förresten, är det någon av er som ska dit och titta så säg hej till mig!

Just nu sitter jag och äter popcorn och nektariner hos min kompis Alex och snart ska vi iväg ut i skogen och gå på hemmafest, ciao!

Kommentarer
Postat av: My

Åh, de är så fina live! Har sett dem 4-5 gånger (kommer från grannstaden där de är ifrån, så de har spelat här några gånger.) Förhoppningsvis blir det en fantastisk spelning! :)

2011-06-04 @ 16:55:20
Postat av: henrietta

å vad kul! har lyssnat på dem några gånger, de har så fina texter.

2011-06-05 @ 16:31:48
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: Hubert

Jag ska dra dit!

2011-06-05 @ 17:09:45
URL: http://decipher.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: