05 JUNI, 2011

klänning ur mammas garderob, ursprungligen Indiskan // bälte från loppis
Jag har en ny (gammal) klänning jag haffat ur mammas garderob. Jag känner mig som cleopatra i den för jag är så sjukt ovan vid långklänningar! Vet inte riktigt vad jag tycker om det, alltså långklänningar generellt. Skön är den iallfall, nått så gudomligt skön mmmm. Jag ser iallafall hipp ut i den nu när det är så inne med långa grejer, hoho!
Förresten, ni har blivit så dåliga på att kommentera! är jag så tråkig nu för tiden? <3 En grej jag tänk på är att eftersom jag förr skrev mycket (iallafall mer) om kläder och utseende och så, fick jag såklart bara kommentarer rörande sånt. Nu ligger alla ni bevakare kvar och spanar, jag ser iallafall att ni inte försvinner från bloglovin! Men kommentarerna försvinner mer och mer. Jag undrar om det är för att bloggläsare inte riktigt vet hur dom ska förhålla sig till inlägg som inte handlar om ytlighet haha. Nä men jag vill inte tvinga nån att kommentera men det vore kul om ni delar mer er lite av vad ni tänker! Puss

Kommentarer
Postat av: elli

aldri

2011-06-05 @ 13:40:22
URL: http://ellaolivia.blogg.se/
Postat av: Candy

Bloggläsare tycks vara en sorts människor som bara kan kommentera om:



1. Man postat en outfit-bild. För då behöver de bara skriva: "va fint!"



2. Man ställer tydliga frågor i slutet av varje inlägg, typ: "Vad tycker du om saken?"



3. De känner en väldigt väl.



De vill ha halva jobbet gjort och det är jättesynd, för jag som t.ex. skriver om saker jag tycker är viktiga också, olika företeelser i samhället liksom... jag vill gärna ha diskussion. Men det är som om folk inte vågar diskutera om de inte blir definitivt inbjudna i diskussionen. Kanske är de rädda för att mötas av personangrepp, för det är ju rätt så vanligt att folk kallar varandra för negativa saker när de inte håller med varandra.



Kanske är de rädda att deras åsikt inte betyder någonting om de kommenterar ett inlägg som är lite personligt. Det kanske känns lite för intimt eller nåt. Så jag har tänkt att, återigen (gjorde det under min tid på Devote och fick många fler kommentarer då), börja med frågor i slutet av varje inlägg. Du kanske också skulle göra det? ^^

2011-06-05 @ 13:40:47
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: henrietta

det känns lite konstigt att kommentera mycket eftersom jag inte känner dig, hehe. men din blogg är sjukt bra iaf, läser varje dag och kan börja kommentera mer! :)

2011-06-05 @ 16:26:18
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: Klara

Håller med föregående talare. Har fruktansvärt svårt att kommentera folks bloggar som jag inte känner, nog för att jag är så gammeldags av mig och ser bloggen lite som en "personlig sfär" (fast det ju är raka motsatsen). Typ som att man aldrig skulle erkänna att man stalkar någon på facebook, heh.

2011-06-05 @ 18:19:39
URL: http://sjolejon.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var fett med snygg i den iaf!

2011-06-05 @ 18:51:27
Postat av: M

Det är som en tjej ovanför skrev, det känns konstigt att kommentera så mycket till en person man inte känner. Det är lite läskigt. Men jag tycker att du tar väldigt snygga bilder och att du har en fantastisk stil.

2011-06-06 @ 21:01:17
URL: http://an0rakcity.blogspot.com/



Namn:

E-postadress:

Blogg: