19 JUNI, 2011

Igår åkte jag in till stan för att inhandla lite grejer jag behövde till peace and love! DET ÄR OM EN VECKA KAN NI FATTA DET?!!!! Jag är hur peppad som helst. Jag köpte iallafall lite sånt där stort och bylsigt svalt som nog kommer att behövas eftersom det alltid är runt trettio grader på peace! Linnet är från gina tricots rea, fick det för femtio spänn, och shortskjolen är från monkis rea för ungefär lika mycket.
Jag åkte också en sväng till myrorna, åt himmelsk pestomacka ensam i parken med Humorhimlen i p3 som enda sällskap. Sedan vände jag mitt sikte mot marieberg och åkte hem till en bekant för att gemonlida en natt med fyra tonårkillar och en massa film. (Vi hade det grymt kul såklart!) Det roliga är att killarna är alla sådana som jag umgåtts med mer eller mindre mycket med för kanske tre år sedan men inte träffat på allt bra länge nu. Sånt gillar jag! Det fina var att dom var exakt likadana.

Kommentarer
Postat av: rebecka

alltså, är så sjukt avundsjuk. vill också till P&L. sagt det förut men liksom 30 Seconds To Mars asdfghjkl

2011-06-20 @ 23:03:41
URL: http://whitewhales.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: