9 JUNI, 2011

Idag hoppade jag över mina lekioner och ligger i solen och äter jordgubbar och panikpluggar alla saker som ska vara klara innan jag slutar nästa vecka. Imorgon åker jag iväg och är borta hela helgen i Kaspers stuga, det ska bli så grymt skönt. Här uppe i Umeå kommer vi uppemot trettio grader i helgen så en vistelse i en stuga på en ö i en sjö kommer att bli perfekt! Hoppas att ni göra något ni tycker om också och inte smälter bort helt.
Förresten, tack för era kommentarer om detta inlägg! Jag förstår verkligen vad ni menar med att det känns konstigt att kommentera mer privata inlägg och så. Men bara så att ni vet så blir jag ju såklart jätteglad när ni säger något. Jag vill ju att min blogg ska ge er något, och det är så fint att höra vad det är! Själv kommenterar jag nästan aldrig bloggar så jag ska inte klaga på er haha! Kramar

Kommentarer
Postat av: henrietta

gud vad gott det ser ut!! här sitter jag och äter min skinkmacka liksom... taggar värmen!!

2011-06-09 @ 14:05:20
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: henrietta

sv: gud ja, du hade sytt så fina kläder!!! och det är sådan fin stil <3

2011-06-09 @ 19:53:59
URL: http://omhenrietta.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: