JAG PÅ ANSIKTSBOKEN!

Just nu pågår en rätt kul grej på många bloggar, nämligen att folk visar bilder de taggats i på facebook! Mycket dålig fb-kvalla, ofta osmickrande etc etc. Here we go!
Mestadels så är det bilder med min klass jag taggats i, så jag börjar med denna som är vårt klassfoto i tvåan!
Här är en bild ut en kortpjäs vi satte upp för några månader sedan, massor med blod var det, men grymt kul och bra blev det! Min kavaljer heter Anna.
Avslutningen i ettan! Efter bara ett år ihop hade vi redan blivit väldigt tajta i min klass, här är Emma (som slutade och börjde bild&form istället), jag, och Ella! Mitt hår var förövrigt grymt denna dag.
Stilbytardag på skolan! Två pandor a´la Jessica och Ella, samt jag tillbaka i den stil jag delvis hade som trettonåring. Nu vet ni det också!
På vår skola finns det ett tak som är väldigt bra att ligga och sola och chilla på. Det gjorde vi en gång i höstas.
Jag och några killar ut min klass + Petter + Ella åkte snowboard en dag i vintras! Kul var det och det ser ut som om jag åkte med pannlampa.
Den här tror jag att jag visat förr, men den är fin för det var årets första snö och efter det här gick vi och åt gratis kinabuffe <3
En bild från morgonen efter valborg detta år. Förkyld var jag, och skabbig. Men vi hade kul!
Klassen återigen, denna gången från när vi spelade brännboll på ängarna i Maj förra året
En gång när jag och Kasper var på hemmafest hos en bekant och sedan gick på dålig klubb
Och till sist hela min klass igen! Den här tog vi efter att vi gjort allt ljusarbete inför en stor teaterföreställning och jobbat ända in på nattimmarna med sladdar, quer och plastfilter. Fan vad kul vi hade iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du inte sa förrådde el. dyl.

2011-05-27 @ 19:27:20
Postat av: Rebecca

du är så fin.

2011-05-28 @ 12:38:31
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: christoffer

bilder kommer ikväll! :D

först måste jag skriva klart en dum utredning.

2011-05-29 @ 17:24:47
URL: http://ellirk.blogspot.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: