EN SÖNDAGSLISTA OCH LITE PARKHÄNG


Hur mår du just nu? sjukt trött och slut i huvudet men ganska så glad ändå
Vad känner du för att göra mest av allt just nu? att vara utomhus i kvällssol och med inte så alldeles för nära vänner och ha förjävligt kul, alternativt sitta på bussen ner mot borlänge med för högjudda fjortisar, Kasper och min mp3. Jag gillar alltid peppen och resan till roliga saker mest.
När känner du dig som absolut fulast respektive snyggast? jag känner mig aldrig speciellt snygg när jag är för "uppklädd", men sen allmänt ful om jag är alldeles för skabbig/har oren hy/är trött. Jag känner mig som snyggast när jag är relativt osminkad och halvskabbig faktiskt, haha. Söndagar är jag snygg på! Bara slapp kanske, med bekväma kläder och fin hy utan att behöva smink.
Vad är du mest nöjd över med ditt eget utseende? Ögonen, mina bröst och mina axlar!
Vad fick dig att skratta idag? denna bild, fast taget ur sitt samanhang blir det inte så kul alls. Annars har den här hemsidan besökts mycket ihärdigt
Vad är det du tittar först på i en persons utseende? jag säger nog axlar, hals och nyckelben, det gamla vanliga alltså! Nä men det är oftast generellt väldigt fint, och så luktar killar mest/godast där.
När känner du dig lyckligast? när jag är med någon jag tycker om väldigt mycket, när jag är med min klass (som jag då gillar obviosly) och när jag själv har valt att vara ensam. självvald ensamhet är det bästa som finns i världen! Ovald är det värsta som finns.
Vad är viktigast med en bästavän? att man kan ha kul, att man kan lita på varandra i alla lägen och att man finns där för varandra
När känner du dig som mest ledsen? när jag är ensam
Vad tycker du om kärlek? bra när den är lycklig, hemsk om den inte är. Men generellt bra, eftersom lycklig kärlek är bättre än i princip allt annat
Nämn tre saker du drömmer om just nu? att bli bättre på att vara social utan att känna mig obekväm,att lära känna massa nya människor, att det ska kännas lättare och bättre snart
Ditt favoritnamn, tjej/kille? Jag tycker om Lova, Klara, Maja, Agnes och Lou. Kan inte säga ett. Sen tycker jag om Oscar, Jacob, Ludvig och Markus. Och Hannes och Love.
Första gången du kände riktigt kärlek för någon annan? när jag var tretton och min första pojkvän (som inte var det då) missade sin buss med flit bara för att vänta med mig i ett kallt parkeringshus och röka te och prata.
Vad gör du för att må bra? umgås, lyssnar på musik, håller mig sysselsatt
Favoritplats på din skola? min korridor tror jag, vi har bra soffor där och det finns alltid någon man kan prata med om man vill det, eller så kan man lägga sig ner i solen och trycka ner hörlurarna över öronen och ignorera alla.
Favoritplats i din stad? östermalm att promenera i, ängarna vid mariehem och haga, speciellt nu för häggen slog ut nyss
Vad är du rädd för? att bli ensam och inte älskad
Hur många hjärtan brustna på grund av dig? Ett. Men det räcker bra för det var hemskt
Senaste "stora" saken du köpte? pengamässigt eller storleksmässigt? Pengamässigt min peace and love-biljett och storleksmässigt har jag ingen aning om, jag handlar mest bara mat och socker
Vad gör du om du har tråkigt? läser bloggar, lyssnar på peppig musik och smsar med någon
Tre saker som gjort dig glad de senaste dagarna? 1, att jag umgåtts en massa med en vän från väldigt långt tillbaka och att han är precis som han var då. 2, att en vän till mig sa att jag är en sån man lätt tycker om. 3, att jag har så grymma vänner och att jag insett att vänner är det viktigtaste man kan ha. När kärleken tar slut finns alltid vänskapen kvar.
Vad ska du göra ikväll? Titta på fight club, äta magnum och sova tidigt!

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, snyggsöndagar! Så himla sant.

2011-05-29 @ 20:31:51
URL: http://sjolejon.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: