BLOGGTORKELISTA PÅ G!

Tänkte göra den här listan nu för jag har bloggtorka och det är för mörkt för att fotografera! Lite hopplock av listor som är ute på internätet just nu bara. Tänker inte göra varje dag dock, tar det som det kommer och när jag får dåligt samvete för tom blogg hehe.
dag 1 - En bild + 10 fakta om mig
dag 2 - Fem kvinnor jag tycker är väldigt snygga
dag 3 - Min favoritårstid
dag 4 - Fem män jag tycker är väldigt snygga
dag 5 - En person jag vill träffa just nu
dag 6 - EFIT (ett-foto-i-timmen)
dag 7 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
dag 8 - Berätta om tre av dina favoritband
dag 9 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
dag 10 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 11 - En bild på mig och min bästa vän
dag 12 - Typ av killar jag faller för
dag 13 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
dag 14 - Någonting jag oroar mig för
dag 15 - Mina mål/drömmar/önskningar
dag 16 - Mitt drömbröllop
dag 17 - En bild på mig själv för ett år sen
dag 18 - Fem saker jag tycker är tändande
dag 19 - Fem saker jag tycker är avtändande
dag 20 - Någonting jag ångrar
dag 21 - Innehållet i min väska
dag 22 - En person jag vill byta liv med för en dag
dag 23 - Vad jag åt idag
dag 24 - En bild på det jag köpte senast
dag 25 - Min favoritfilm
dag 26 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
dag 27 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
dag 28 - En låt som får mig att gråta
dag 29 - Mitt favoritprogram
dag 30 - Min favorithögtid

Kommentarer
Postat av: Vic

Jag funderar också på någon sådan, det är som... stillastående just nu, haha

2011-11-08 @ 17:48:20
URL: http://vickysue.blogg.se/
Postat av: fanny

skjorta från åhlens!

2011-11-09 @ 07:46:12
URL: http://pojkr.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: