Dag 6 - EFIT (ett-foto-i-timmen)

08: 00 - Hej här är jag! Jag brukar sminka mig när jag kommer till skolan för jag går upp alldeles för tidigt hemma och sen sover jag oftast på bussen = att allt skulle vara a big mess
09:00 - Lektion! Nu för tiden tillbringar jag den mesta av min tid i vår black box och repeterar tillsammans med min klass.

10:00 Vår kära Agneta guidar oss igenom all trasslig scenanalys man måste göra innan man kan börja jobba på riktigt. Det tar ett tag innan man kommer igång!
11:00 - Vi får börja träna! Felicia är tillsammans med Agnta vår regissör. Hon organiserar sådana saker som repscheman som vi andra dödliga och virriga inte har koll på alls!
12:00 - Äta mat-dags! Eller, detta är nog efteråt. Här tillbringar jag mycket tid, i vår teaterkorridor och med Tim som sällskap.
Nu hoppar vi lite timmar för resten av skoldagen var det bara teaterteaterteater, klockan är väl nu kanske 15:00 eller så! Jag åker hem och det är såhär fint.
16:00 - Virkar och äter mellanmål
17:00 - Sätter mig och jobbar och simultantittar på fjärde säsongen av House
20:00, någongång - plockar fram ett tyg jag köpt för ett tag sedan och fingar på det i olika kombinationer
21:00 - äter nudlar och blir förälskad i Jack Black, återigen.
Resten av kvällen gör jag ungefär noll värda saker + lite duktigt arbete med kostymreserch och lite mer housetittande. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag vill se mer

2011-11-21 @ 05:33:54



Namn:

E-postadress:

Blogg: