FIKA PÅ FRANSKA

Två till bilder från frankrike.
Igår var jag på klubb tillsammans med min hela min fina klass för första gången, firade Matilda som fyllde arton och hade hur kul som helst! Lite synd bara att mina skor tappade klacken och att jag lämnat mina andra hos Matilda, jag fick nämligen promenera i bara strumpor hela vägen från lägenheten jag sov i till stan. Vad är det med mig och att alltid tappa sulorna och klackarna på mina skor? Aja, hoppas ni hade en grym fredagskväll iallafall. Idag har jag inte gjort mycket mer än att träffat Kasper lite, fikat med några vänner, varit skabbig och sen åkt hem och tittat på film hela kvällen. Helt okej.

Kommentarer
Postat av: My

Den andra bilden är fantastiskt fin! (och den första bilden är fin den med!)

2011-09-25 @ 10:21:36
URL: http://unknownplaces.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: