23 APRIL, 2012



Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?
Rent fysiskt, min näsa. Rosenkvistsnäsan, alla kvinnor i släkten har den!
Vilket är ditt största beroende? Socker och fysisk närhet!
När är du lycklig? När man inte oroar sig över någonting alls och är med någon man gillar väldigt mycket
Vad beställer du på krogen? Heiniken, eller cosmopolitans
Vad står det i ditt senaste sms? Aldrig! Ok.
När sa du "vet du inte vem jag är?" senast? Haha har ej hänt än men måste ske någon gång livet...
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft. Vaknade upp hos Kasper efter att vi + alex + några fler varit på fysikgrändsfesten i våras. Aldrig varit så fysiskt påverkad, alltså förutom huvudvärk och illamående. Det var fysiskt svårt att röra sig. Vi hade dock styrt upp en brännbollsgrej nere vid älven så Kasper tvingade dit mig. Ursha. Sen satt vi på umeå östra och tittade på tåg i flera timmar. Rätt hemskt men lite mysigt också.
Vilken är din största fåfänga? Har väldigt bra hy men så fort den inte är det så hatar jag allt. Är noga med mitt hår också, nu är jag inne i en dålig-lugg-period...
Vilket uttryck använder du lite för ofta? VASARU SARU?!
Vad är ditt starkaste minne från barndomen? Typ att det var en hård mellanbräda i mammas och pappas säng när vi bodde i norge. Alltså en sån där som skiljer madrasserna åt. Kunde inte springa dit på morgonen och mysa :C
När googlade du ditt namn senast, och varför? Gör det asofta, är nojjig.
När ljög du senast? Haha ofta
När skäms du? När någon kommit på mig med att göra något dumt
Vad gör dig rasande? Folk som inte kan göra saker självständigt och inte tar initsiativ. Folk som är för snälla och veliga. Urrrrrrsh. Ogillar genrellt folk som är lite för trevliga.
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka? Vettefan. Haremsbyxor kanske.
Vem är den mest kända människa du talat med? Thåström! På Arlanda 2007 kanske
Vad gör du när ingen annan ser? Tittar i folks badrumsskåp... Allmänt snokar typ
Berätta om en tvångstanke du inte kan bli av med. Hatar tanken på att man aldrig vet exakt hur lång tid matvaror har till att bli gamla. Liksom, det kommer ju en punkt när tex mjölk blir sur, men man vet aldrig hur lång tidsperiod det är kvar tills dess! Gör de svårt med mat och så för mig ibland. Ogillar när folk sitter vid fel plats vid bord också, och när man typ har bytt sal för en lektion.
Vad för skäms-tv njuter du av? Typ allt? Ru Pauls Drag Race kanske
Vilken är din största skräck? Ensamhet
Vad är det närmaste döden du har kommit? Venne, en gång när vi var i Malaysia spårade vårt tåg ur mitt ute i regnskogen och det var kväll. Fanns en massa ormar och rovdjur och grejer och det var sjukt långt till någon by. Jag var dock sex år och sprang ut i skogen och lekte istället men mamma har berättat att det var jättehemskt.
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av? Något antisocialt eller tvångsmässigt
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom? Hmm utöver skolböcker så typ, Kalocain och Ekotopia!
Vad irriterar människor sig på hos dig? Att jag är ärlig och säger grejer jag stör mig på väldigt fritt. Fast en vän sa till mig att det är bra för det gör ju att jag får några få riktigt feta vänner som orkar med mig på alla plan! Det är sjukt sant.
När skrek du besinningslöst senast? Shit alltså jag vet inte ens om det har hänt. Säkert i våras när jag gjorde slut med mitt ex kanske.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: