19 AUGUSTI, 2012

 
Det har varit rätt mycket kaos i liljansläggan den senaste veckan, med en ankommande flytt för de båda invånarna. Benjamin flyttade i tisdags och nu är jag hemma i Vännäs för att försöka prega ner mitt liv i några få kartonger som ska rymmas på lika få kvadrat. 
 
Men rätt glad är jag! Känns såklart asläskigt också, jag vet inte hur skolan ser ut eller är eller vad jag ens ska få lära mig eller om jag kommer att få någon bra vän men på samma gång är jag så galet taggad på att få rå om mig själv sådär till 100% Jag kommer inte känna en kotte där nere! AKrfgrhrg. Lite ledsen över att inte få träffa dom jag vill träffa också menmen. I torsdags åt jag hejdåmiddag med Isak på Rost och tittade på Predator, och till veckan ska jag träffa både Karre och Petter för ännu mer hejdå!
 
Grejer jag gör; läste tex ut den sista Murakamiboken nyss, vet inte riktigt vad man nu ska läsa?? Ska försöka mig på att ta mig tillbaka till Fantasyträsken jag satt fast i under högstadiet tror jag.
 
Packarpackarpackar. Vad ska man ha med sig??? Inte vet jag. Svåraste är att inte ta med exakt alla tyger jag samlat på mig genom åren, åh.
 
Sytt en kudde, i brist på riktigt kattsällskap i höst! 
 
Och packar ännu lite mer. Plus att jag håller på att ladda ner ungefär alla serier jag kan komma på för man kommer inte kunna använda torrentsidor på min skola, huvva. Bäst att bunkra upp.
 

Kommentarer
Postat av: karre

True blood och game of thrones!!!!

2012-08-19 @ 19:34:01
Postat av: Ëlmer

Läsa: Terry pratchet, Discworldgrejerna

2012-08-19 @ 23:31:57
Postat av: Sandra

Klart jag kan! Har förresten bara hört en massa fint om Gamleby. Grattis till flytt osv. Båda dessa bloggare pluggade där, gräv lite i arkiven om du vill! http://kaptenboelja.blogg.se/ och http://beatasbilder.blogg.se/ .

Men böcker! Berättelsen om Pi är jättemysig, allt med Vladimir Nabokov är bra, Egalias Döttrar, det mesta med Bodil Malmsten, Johanna Nilsson skriver väl mest 'ungdomsböcker' men de är melankoliska på ett väldigt fint sätt(rebell med frusna fötter, konsten att vara ela, SOS från mänskligheten), Mästaren och Margarita, min favoritbok: Den avklädda bruden(LÄS!), Människohamn och Hanteringen av odöda, Äcklet av Sartre, Sherlock-novellerna.. PUSS där har du några fina!

2012-08-20 @ 13:26:26
URL: http://pulvertango.blogspot.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: