SMACK MY BITCH UP

Fyra saker jag gjort senaste dygnet
- Sett mig själv och klassen i vk!
- Varit med Isak
- Sett Tokio Hotel-dokumentär och nostalgiat
- Haft teknisk genomgång av pjäsen (dvs. flytta skärmar tre timmar i streck)
Fyra saker jag är beroende av
- Bekräftelse
- Att förnya mig inom musiklyssnande
- Att min lugg ligger som den ska
- Närhet
Fyra saker jag önskar mig
- Fritid
- Kattunge!!!
- Vårvärme så att man kan sitta ute på tak och äta pizza
- Assasins creed 3 och en xbox 360
Fyra saker jag lyssnar på just nu
- The receiving end of sirens
- Circa Survive
- B-Comblex
- En hel massa konstig halvkass hiphop
Fyra saker som är allmänt grymma
- http://redbubble.com/, en hemsida jag beställde ett lass episka plagg ifrån igår!
- Den nya murakamiboken jag läser, Kafka på stranden.
- Imorse promenerade jag i bara vårjacka och MCR i öronen. Så. Sjukt. Nice.
- En timme extra sol idag!
Fyra saker jag gjort senaste dygnet
- Sett mig själv och klassen i vk!
- Varit med Isak
- Sett Tokio Hotel-dokumentär och nostalgiat
- Haft teknisk genomgång av pjäsen (dvs. flytta skärmar tre timmar i streck)
Fyra saker jag är beroende av
- Bekräftelse
- Att förnya mig inom musiklyssnande
- Socker, till viss del
- Närhet
Fyra saker jag önskar mig
- Fritid
- Kattunge!!!
- Vårvärme så att man kan sitta ute på tak och äta pizza
- Assasins creed 3 och en xbox 360
Fyra saker jag lyssnar på just nu
- The receiving end of sirens
- Circa Survive
- B-Comblex
- En hel massa konstig halvkass hiphop
Fyra saker som är allmänt grymma
- http://redbubble.com/, en hemsida jag beställde ett lass episka plagg ifrån igår!
- Den nya murakamiboken jag läser, Kafka på stranden.
- Imorse promenerade jag i bara vårjacka och MCR i öronen. Så. Sjukt. Nice.
- En timme extra sol idag!

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

Har köpt On Letting Go av Circa!!! Beställde för flera veckor sen, men har blivit försenad av någon anledning. Den borde komma imorgon eller på tisdag. DÅ SKA JAG LYSSNA PÅ CIRCA OCH DET BLIR NIZZZZZE.

2012-03-25 @ 21:36:30
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vill också ha en kattunge, en liten gullig sak som man kan gosa med hur mycket som helst.

2012-03-25 @ 22:47:09
URL: http://givealittlelove.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: