27 november, 2012

 

Alltså det är ju nästan december nu men eftersom det känns som oktober fortfarande här nere så, ja! Jag gillar att det är inte lika mörkt som Umeå är den här tiden, jag gillar att det inte är kallt och jag gillar att man är närmare våren.

2. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Då var vi mitt uppe i manusanaylsering av En vampyrberättelse, kostymskissade och hade vårt stora planeringsmöte. Jag, Ella och Kasper gick på folkdans på café station, det dracks lite scharinska-öl och så hängde jag mest på Haga och Marieberg!

3. Vad hände i helgen?

Jag var i sthlm och firade födelsedag! Finåt dallriga dumplings och grym sushi på Pong och finfikade på Café 60

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Jag vaknar, äter frukost, syr/bygger/alltåtdethållet, äter middag, dattar, tvserier, pratar i telefon för det mesta, och somnar. På helgerna åker jag till Katrineholm för att promenera, titta på walking dead, spela magic och hångla. 

5. Vad ska du ha för frisyr?
Samma mörka som bara blir längre å längre

6. Vad lyssnar du på för musik?

Sliskig hiphop och phd
Of Machines – Things Too Visible To See
Jibbs – Chain Hang Low
Madvillain – All Caps

7. Vad läser du?
Kalocain!

8. Senast tre inkomna sms?
“körrep nu, smsa"
“jag äter nu. Kom hit!"
+ ett lite längre men rätt roligt om att karre som sitter och misstags-scrollar tumblrporr på bussen

9. Vad var bäst med sommaren?
Urkult!! Studenten!! Och frukostar på balkongen

10. Vad var sämst med sommaren?
Att jag var så orolig inför att flytta och tappa kontakten med alla men ja det gick ju

11. Senast köpta plagg?
En smashing bh!

 
 

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: