02 SEPTEMBER, 2012


 
HEJ umeå, nu har jag äntligen fått ordning på det hele och har mer eller mindre insett och accepterat att det är här jag kommer bo i ett år nu. Gamleby är: en liten söt by ca 30 min från västervik, med 7 second hand butiker, 2 restauranger och 1 pub vid namn Ubbes (!) Längtar att hänga med traktorgubbarna på ubbes nästa helg alltså. 
Finns även 1 folkhögskola också då, med ett internat där jag bor just nu! I Furan 8, närmare bestämt. Där bor jag med min korridorskompis som spelar knife så att det hörs genom väggen <3
 
 
Just nu tittar vi mest på film (bra aktivitet = man behöver inte prata så mycket med varandra!! Bra för mig som ej är bra på att umgås med folk) och taggar inför imorgon som blir vår första sömnadslektion! Jag går alltså i en klass med elva andra brudar som alla ska läsa fortsättningsåret sömnad, men på skolan finns också tolv tjejer i grundsömnadskursen, och tolv tjejer i vävningskursen. Bara brudar, tjoho! Nämen jag är astaggad faktiskt, tror att detta år kommer bli så galet bra. 
 
 
Jag har ju till och med Rocky på väggen, vad kan gå fel??
 
 
Och om inte han skulle räcka så har jag ju Emm också. Så någon brist på grabbar har jag inte!
 

Kommentarer
Postat av: lol

Ubes pubes. hehe.

2012-09-02 @ 20:01:04
URL: http://snut.blogg.se



Namn:

E-postadress:

Blogg: