12 SEPTEMBER, 2012


Häromdagen fick vi besökt från Weinbergs tyger! Ett företag som säljer modetyger och material till teatrar och skolor och sånt. 
 
Vi fick tillgång till stora högar med tygprover att fingra på, och det var både dyrt och fint! Inget för mig men kul att få se hur det faktiskt funkar i den här branchen. Plus två av tjejerna i min klass förresten, Maria och Petra.
 
Här är salen där vävlinjen håller till. Aldrig provat, men dom ser jäkligt avancerade och tuffa ut alltså, dom där stora maskinerna!
 
Igår var jag modell åt en kille från gamlebys fotolinje också! Grymt duktig, och förhoppningsvis blir det riktigt feta bilder också. Om ni är snälla kanske ni får se lite! Uppgiften de fått var "att upptäcka något nytt" och handlade om samkönade onenightstand och sånt. 
 
 
Och jag är glad! För imorgon åker jag till Katrineholm för lite välförtjänt vila, idag jobbade jag i atlejen från nio till nio, jesus. Ska mest hångla och fika.

Kommentarer
Postat av: mmmmm

Så himla fin!

2012-09-12 @ 23:22:42
Postat av: ELLA

SÅ HIMLA SÖT DU ÄR AMANDA. hoppas du menade att du skulle hångla och fika med mig.

2012-09-13 @ 23:52:26
URL: http://hejkalen.blogg.se



Namn:

E-postadress:

Blogg: