24 SEPTEMBER, 2012

 
Yo, vi gör inte bara highfashhhiongrejer här, häromdagen var vi i en lada med några damer och gjorde tråd av lin och kardade och grejer. Hujja vad jag kommer vara pro på alla tantsaker efter det här året! Imorgon ska vi till en stor tygbutik i Söderköping, blir fett! Har redan en hel del grejor färdiga som jag ska visa här snart också, tjoho. 
 
Internatet är lugnt som vanligt, veckorna går, jag saknar Umeå märkligt lite men ni som är där desto mer. Har aldrig förr funderat över det där med att man faktsikt själv väljer sitt umgände i den stad som är hemma, men här där jag inte känner en människa blir jag istället hopföst med en hög och förväntas matcha. Det funkar väl iförsig bra men hela konceptet är lite märkligt att förhålla sig till bara. Äh.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: