12 februari, 2013

Idag fick vi ett enormt paket med varor och tyger vi beställt från swelogent förra veckan. Julafton! Fick hem massor med tygerna jag behöver för att kunna sy upp allt inför sökningarna. PLUS, världens största hatkärlek, ett mönster på en onepiece! Jag känner ändå att det är ok på folkis, inte så att man behöver vara supersäxy här om dagarna. MEN vad nu göra av den??
 
 
Borde jag bli Gangaru? Sy en pokémon eller peddobear typ.
 

Eller en Kigurumi? Djurdräkt alltså. Panda?? Katt??
 
 
Fast just nu är jag ju så insnöad på animen Natsume Yuujinchou så jag vill mest göra en Nyanko Sensei-dräkt <3 Jag undar om min klass blir så glada om jag har med en kattdräkt på modevisningen, det som redan är så sura på min kära Tali´Zorah.. Huvvaligen ja, det är inte lätt att leva när det är svårt.
 

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

eh vad har de emot cosplay och en kick ass dräkt?

2013-02-13 @ 11:27:51
URL: http://snut.blogg.se



Namn:

E-postadress:

Blogg: